PASTI PUTRA PERMAI (3P) TERUS CEMERLANG.... JUARA SAJAK PEREMPUAN ALAMRIA PASTI KEBANGSAAN 2013, NAIB JUARA KALAM JAMAIE ALAMRIA PASTI KEBANGSAAN 2013, JUARA SAJAK PEREMPUAN, JUARA KALAM JAMAIE ALAMRIA PASTI SELANGOR 2013, JUARA KESELURUHAN ALAMRIA PASTI PUCHONG 2013, NAIB JUARA BOLAJARING PESTA SUKAN NEGERI SELANGOR 2013, JUARA BOLAJARING, JUARA BOLASEPAK PESTA SUKAN PASTI NEGERI SELANGOR 2013!!!

Selasa, 9 Februari 2010

3P sepanjang Januari 2010

Taqwim 2010 telah memasuki bulan keduanya. Di tahun baru ini dengan pelajar yang bertambah berserta misi untuk meningkatkan kualiti pengajaran dan pembelajaran serta pencapaian keseluruhan untuk melahirkan generasi Soleh , "Smart" dan "Success" agak mencabar bagi team 3P. Insyaallah berkat doa dan kerjasama semua pihak, baik dari tenaga pengajar, pengurusan dan ibubapa serta masyarakat setempat, misi murni ini akan menjadi kenyataan.

Ikuti beberapa perkembangan bergambar pelajar-pelajar 3P sepanjang Januari 2010...

Membaca Ikrar semasa Perhimpunan Pagi
Baru belajar Amali Solat
Selepas Amali Solat, nak berzikir atau...?
Pelbagai kerenah anak-anak semasa rehat pagi, makan berjamaah - menu nasi lemak..

Sempat juga sambut ulangtahun harilahir bersama kawan-kawan

Turut diadakan mulai tahun ini adalah sambutan hari lahir berkumpulan pada setiap hujung bulan. Beberapa lagi aktiviti lain turut dirancang untuk jangka masa terdekat ini, insyaallah antaranya adalah kelas bimbingan asas menulis dan membaca, kelas 'Physical Training' juga lawatan... Ikutilah perkembangan warga 3P melalui blog ini.


p.s: Maaf, tiada gambar dalam kelas. Semua guru sibuk mengajar;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan