PASTI PUTRA PERMAI (3P) TERUS CEMERLANG.... JUARA SAJAK PEREMPUAN ALAMRIA PASTI KEBANGSAAN 2013, NAIB JUARA KALAM JAMAIE ALAMRIA PASTI KEBANGSAAN 2013, JUARA SAJAK PEREMPUAN, JUARA KALAM JAMAIE ALAMRIA PASTI SELANGOR 2013, JUARA KESELURUHAN ALAMRIA PASTI PUCHONG 2013, NAIB JUARA BOLAJARING PESTA SUKAN NEGERI SELANGOR 2013, JUARA BOLAJARING, JUARA BOLASEPAK PESTA SUKAN PASTI NEGERI SELANGOR 2013!!!

Isnin, 20 Disember 2010

GOTONG-ROYONG PERSIAPAN 2011 3P BERMULA!

Pada Jumaat, 17 Disember 2010, selepas Isyak, sekumpulan AJK 3P,ahli PCPP dan beberapa sukarelawan berkumpul di bangunan baru 3P untuk memulakan gotong royong mengecat, membersihkan, memasang papan tanda dan pelbagai kerja penyelenggaraan dan membaikpulih kedua-dua bangunan 3P.

Oleh kerana kebanyakan AJK bekerja pada waktu siang, gotong-royong ini dijalankan pada selepas Isyak setiap malam. Guru-guru dan staf 3P meneruskan kerja-kerja membersih dan menyiapkan kelas pada siang harinya.  Ianya dijangka berlangsung sepanjang minggu ini untuk mempastikan kedua-dua bangunan siap untuk digunakan bagi sesi 2011.

Kepada sesiapa yang ingin menyumbang tenaga boleh menghubungi Setiauasaha 3P, En Hamdan Harun di 019-2170771 atau datang terus ke 3P selepas Isyak sepanjang minggu ini.

Kepada semua yang terlibat, Jazakumullah hukhairan kasiiran.

Beberapa gambar yang sempat diambil pada malam pertama gotong-royong...
Tuan Haji Arbani mengetuai kumpulan memasang penutup pintu pagar.


En Md Noor mengetuai kumpulan memasang signboard 3P
 
Tuan SU 3P bergambar bersama PIC, En Md Noor dihadapan signboard baru 3P

'Peserta' mengecat bersiap sedia dengan peralatan





Tiada ulasan:

Catat Ulasan