PASTI PUTRA PERMAI (3P) TERUS CEMERLANG.... JUARA SAJAK PEREMPUAN ALAMRIA PASTI KEBANGSAAN 2013, NAIB JUARA KALAM JAMAIE ALAMRIA PASTI KEBANGSAAN 2013, JUARA SAJAK PEREMPUAN, JUARA KALAM JAMAIE ALAMRIA PASTI SELANGOR 2013, JUARA KESELURUHAN ALAMRIA PASTI PUCHONG 2013, NAIB JUARA BOLAJARING PESTA SUKAN NEGERI SELANGOR 2013, JUARA BOLAJARING, JUARA BOLASEPAK PESTA SUKAN PASTI NEGERI SELANGOR 2013!!!

Sabtu, 16 Oktober 2010

3P DI HARI BAKAT NEGERI SELANGOR

Pada Sabtu, 9 Oktober 2010, berlangsung Hari Bakat Peringkat Negeri Selangor di SRA Dusun Nanding, Ulu Langat, Selangor.  PASTI Kawasan Puchong turut menghantar wakil-wakil dari setiap PASTI di Puchong.  PASTI Putra Permai terpilih untuk mewakili Kawasan Puchong bagi acara PIDATO. 

Adik Nureen Nazifah adalah wakil 3P dalam acara PIDATO. Rombongan seramai 6 orang dari 3P bertolak pada pukul 7.55 pagi dan selamat tiba di SRA Dusun Nanding pada pukul 8.45 pagi.

Hari Bakat Peringkat Negeri ini merupakan satu platform untuk kami 3P menimba pengalaman dalam mencungkil bakat-bakat terpendam di kalangan pelajar-pelajar kecil ini.  Walau pun tidak menang, pengalaman yang kami dapat amat berharga.  Begitu ramai anak-anak kecil yang berbakat besar dalam berpidato, bersajak, bercerita, hafazan, azan dsb.

Moga 3P lebih berjaya lagi di tahun-tahun mendatang, Amin.

Ikuti gambar-gambar yang sempat kami ambil di Hari Bakat Peringkat Negeri Selangor pada Sabtu lepas:

Pemidato 3P, adik Nureen Nazifah Muhammad Rafi bergambar di luar SRA Dusun Nanding

Bersama ahli rombongan lain

Adik Nureen mempersembahkan pidato bertajuk MASA


Pemidato yang lain dengan gaya yang tersendiri

Kalau dah kanak-kanak tu nak buat macam mana, sempat juga bermain..




 
Kumpulan-kumpulan nasyid yang mewakili kawasan masing-masing beratur menunggu giliran


 Suasana di luar bilik-bilik pertandingan

Pengurus 3P Puan Hasnah bersama suami, Tuan Hj Latib
Ahli rombongan 3P bergambar dihadapan backdrop PIDATO



Tiada ulasan:

Catat Ulasan