PASTI PUTRA PERMAI (3P) TERUS CEMERLANG.... JUARA SAJAK PEREMPUAN ALAMRIA PASTI KEBANGSAAN 2013, NAIB JUARA KALAM JAMAIE ALAMRIA PASTI KEBANGSAAN 2013, JUARA SAJAK PEREMPUAN, JUARA KALAM JAMAIE ALAMRIA PASTI SELANGOR 2013, JUARA KESELURUHAN ALAMRIA PASTI PUCHONG 2013, NAIB JUARA BOLAJARING PESTA SUKAN NEGERI SELANGOR 2013, JUARA BOLAJARING, JUARA BOLASEPAK PESTA SUKAN PASTI NEGERI SELANGOR 2013!!!

Sabtu, 10 April 2010

TERKINI!!!!

Para pejuang 3P dengan penuh semangat melaungkan
"3P InsyaAllah Boleh!"

Pemain 3P (baju kuning) sentiasa bersiap sedia untuk menyumbat
gol untuk sekian kalinya.

Bersalaman selepas berjuang, agar silaturrahim tetap erat
walaupun berjaya mengalahkan Pasti yang lain.

3P JUARA BOLASEPAK
PASTI PUCHONG 2010

PASTI Putra Permai (3P) telah berjaya mencatat sejarahnya tersendiri. Petang tadi di Padang MPSJ Puchong Perdana, 3P telah dinobatkan sebagai juara bolasepak seluruh Puchong bagi tahun 2010. InsyaAllah 3P akan mewakili Pasti Puchong ke peringkat negeri Selangor di Kapar pada hujung bulan ini.

Perlawanan yang bermula seawal 8.30 pagi, di dalam suasana hujan, 3P telah menunjukkan aksi ala MU dan Chelsea, berjaya menundukkan Pasti Al-Iqbal dengan 3-0.

Kemudian 3P dengan garangnya telah membelasah Pasti An-Nur dengan 3-0, sekaligus 3P berjaya melangkah ke suku akhir untuk bertemu Pasti Ainul Mardhiah. Pemain-pemain 3P telah berjaya menempah tiket ke separuh akhir dengan mengalahkan Ainul Mardhiah 2-0.

Di peringkat separuh akhir, 3P dengan penyerang Ronaldo Aiman (Muhammad Afiq Aiman) telah membenam Pasti Al-Firdaus dengan 1-0.

Detik-detik mendebarkan perlawanan akhir, 3P telah bertemu dengan juara tahun 2009, iaitu Pasti Al-Mawardi. Dengan semangat juang yang tinggi, 3P telah BERPESTA GOL menamatkan identiti juara yang disandang oleh Pasti Al-Mawardi dengan keputusan 4-0.

Ahmad Aiman Solihim dari 3P yang kecil tapi begitu licik di padang bola turut dinobatkan sebagai pemain terbaik bolasepak kejohanan dengan jaringan sebanyak 4 gol.

Pengurus 3P, Puan Hasnah Yusop mengucapkan ribuan terimakasih kepada AJK, ibu bapa dan guru-guru Pasti Putra Permai kerana banyak membantu mendorong kejayaan anak-anak 3P menjadi juara di dalam acara bolasepak Pasti peringkat Kawasan Puchong 2010.

Dalam acara bola jaring pula, walaupun 3P hanya dapat memasuki ke peringkat suku akhir sahaja, guru-guru dan jurulatih bola jaring berazam untuk menobatkan 3P sebagai juara pada tahun yang akan datang.
- InsyaAllah perkembangan terkini dan gambar akan menyusul

Tiada ulasan:

Catat Ulasan