PASTI PUTRA PERMAI (3P) TERUS CEMERLANG.... JUARA SAJAK PEREMPUAN ALAMRIA PASTI KEBANGSAAN 2013, NAIB JUARA KALAM JAMAIE ALAMRIA PASTI KEBANGSAAN 2013, JUARA SAJAK PEREMPUAN, JUARA KALAM JAMAIE ALAMRIA PASTI SELANGOR 2013, JUARA KESELURUHAN ALAMRIA PASTI PUCHONG 2013, NAIB JUARA BOLAJARING PESTA SUKAN NEGERI SELANGOR 2013, JUARA BOLAJARING, JUARA BOLASEPAK PESTA SUKAN PASTI NEGERI SELANGOR 2013!!!

Isnin, 2 November 2009

Rileks Jap..Pasca Peperiksaan Akhir Tahun

Peperiksaan akhir tahun telah tamat seminggu yang lalu. Warga 3P telah pun melawat Pusat Sains Negara pada Isnin 26 Oktober lepas. Jadi apakah yang mereka lakukan pasca peperiksaan akhir ini?

Seperti memo yang dikeluarkan kepada para ibubapa/penjaga pelajar, pembelajaran berterusan walaupun peperiksaan akhir telah berlalu. Bagi pelajar 6 tahun, masa yang tinggal sebelum cuti sekolah, guru-guru cuba membuat persediaan bersama pelajar untuk masuk Tahun 1, khususnya untuk menghadapi peperiksaan masuk Tahun 1 di sekolah baru masing-masing pada hujung tahun ini.

Bagi pelajar 4 dan 5 tahun, mereka juga tidak terkecuali dengan persediaan untuk masuk K1(5 tahun) & K2 (6 tahun) khususnya dalam asas penulisan, hafazan dan seumpamanya.

Pun begitu, bukan semuanya belajar sahaja:-) Boring juga. Selepas rehat, pelajar-pelajar akan berlatih untuk menunjukkan bakat mereka pada ibubapa semasa Hari Akademik 3P pada 14 November nanti.

Pelajar perempuan berlatih memperkemaskan lagi persembahan mereka..

Pada hari Jumaat, 30 Oktober lepas, 2 orang pelajar 3P, adik Iman Haziq (5 tahun) dan adik Nursha Wani (3 tahun) menyambut ulangtahun hari lahir bersama rakan-rakan di 3P.

Adik Iman Haziq dikerumuni oleh rakan-rakan semasa rehat pagi

Upin & Ipin jadi pilihan...

Di sebelah tengah hari, adik Nursha Wani meraikan 'birthday' bersama rakan-rakan lanjutan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan