PASTI PUTRA PERMAI (3P) TERUS CEMERLANG.... JUARA SAJAK PEREMPUAN ALAMRIA PASTI KEBANGSAAN 2013, NAIB JUARA KALAM JAMAIE ALAMRIA PASTI KEBANGSAAN 2013, JUARA SAJAK PEREMPUAN, JUARA KALAM JAMAIE ALAMRIA PASTI SELANGOR 2013, JUARA KESELURUHAN ALAMRIA PASTI PUCHONG 2013, NAIB JUARA BOLAJARING PESTA SUKAN NEGERI SELANGOR 2013, JUARA BOLAJARING, JUARA BOLASEPAK PESTA SUKAN PASTI NEGERI SELANGOR 2013!!!

Isnin, 14 Disember 2009

Pasti Putra Permai 2010

Gambar atas: Suasana PASTI 3P yang lebih meriah dan ceria.
Signboard dan bendera telah pun diperkemaskan.
PASTI 3P lebih meriah, ditambah dengan guru baru yang berpengalaman,
persekitaran diperkemaskan serta sambutan pendaftaran di luar jangkaan.
Banyak pendaftaran di saat akhir terpaksa ditolak untuk menjaga kualiti Pasti, agar tumpuan pembelajaran dan pencapaian dapat diutamakan. Alhamdulillah... semoga tahun 2011 PASTI PP dapat menambahkan lagi bangunan, agar semua permohonan di saat akhir dapat diterima.


Signboard Pasti Putra Permai


SALAM MAAL HIJRAH



SELAMAT ULANGTAHUN PERTAMA 3P!!!

Hari ini ,14 Disember 2009, genaplah SETAHUN Pasti Putra Permai beroperasi. Kepada semua yang bertungkus lumus merealisasikan penubuhan 3P pada hujung tahun 2008, Jazakallahukhairan kasiiran...

Moga Pasti Putra Permai terus maju di tahun baru dan tahun-tahun mendatang dalam melahirkan generasi Islam berilmu dan bertaqwa.

Selamat Ulangtahun Pertama 3P!!! Selamat Maju Jaya!!!

NOSTALGIA...Hari Perasmian Pasti Putra Permai (dari mgp-puchong.blogspot.com, 22 Disember 2008)

Alhamdulillah. pada 14 Dis 2008 Pasti Putra Permai telah mengadakan upacara perasmian dengan penuh meriah dan sambutan yang menggalakkan. Kumpulan nasyid Fazs telah menyampaikan beberapa buah nasyid untuk menghiburkan tetamu yang hadir. Majlis ini bertambah meriah dengan adanya pertandingan mewarna dikalangan kanak2 yang telah datang sejak awal pagi. Tidak ketinggalan ianya turut disertakan dengan sumbangan beg sekolah kepada kanak-kanak miskin di kawasan tersebut.

Semoga dengan lahirnya Pasti baru ini dapat meriahkan lagi persada Pasti Kawasan Puchong dan diharapkan ianya dapat menjadi pilihan terbaik ibubapa dicawangan tersebut. Pasti Kawasan Puchong maju setapak lagi dengan kehadiran 2 pasti baru di tahun 2009 iaitu Pasti Ar Raihan dan Pasti Putra Permai.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan